Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

[Μετά τους προδότες ΠασοκοΝουΔίτες, μετά τους ανόητους σκιτζήδες Συριζαίους σειρά έχουν οι χαζοχαρούμενοι της ΔεξιοΚεντροΑριστεροκεντρώας σημερινής αντιπολίτευσης! Με αυτά και τα άλλα η μνημονιακή κατοχή συνεχίζει την κυριαρχία της! Άλλωστε, αυτό δεν είναι το επιδιωκόμενο των γλυκανάλατων ενδοσυστημικών πολιτικών αντιπαραθέσεων; Όσο κρατάει η Μπαρουφάκειας βάσης πολιτική κόντρα το Οδόφραγμα, για να δείχνει την αφόρητη ελαφρότητα της γελοιότητας των συστημικών πολιτικών σχηματισμών, θα αναδημοσιεύει]: (Η πρώτη μεγάλη με μυθιστορηματική πλοκή αφήγηση του Μπαρουφάκη με πολιτική κατασκοπία, βία και έρωτα! Εσείς την... καταπίνετε; Ο Τσίπρας και ο τότε ενιαίος ΣΥΡΙΖΑ ναι: την κατάπιαν αμάσητη)! Βαρουφάκης: «Η μητέρα μου ήταν μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης και κάρφωνε τον αριστερό πατέρα μου»

Βαρουφάκης: «Η μητέρα μου ήταν μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης και κάρφωνε τον αριστερό πατέρα μου» - Media

Στο Γερμανικό περιοδικό Stern, ο Γιάνης Βαρουφάκης, άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για τη μητέρα και πως γνώρισε τον πατέρα του. 

«Από την παιδική μου ηλικία αισθάνομαι πολιτικοποιημένος» είπε ο πρώην υπουργός και συνέχισε: «Αυτό έχει να κάνει με την οικογένεια μου. Ο πατέρας μου πήγε εξορία το 46-49, επειδή αρνιόταν να καταγγείλει κομμουνιστές. Βασανίστηκε άγρια. Ήταν μεγαλωμένος με τα ιδανικά και τα πρότυπα της Γαλλικής επανάστασης. Ένα ελεύθερο πνεύμα.»
Στη συνέχεια μίλησε και για την περίοδο της χούντας οπότε ένας θείος του καταδικάστηκε σε θάνατο. Για τη μητέρα του ο Γιάνης Βαρουφάκης είπε: «ήταν μέλος μιας ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης και μισούσε τους αριστερούς. Μια από τις υποχρεώσεις της ήταν να κατασκοπεύει τον πατέρα του, έτσι γνωρίστηκαν»
Μίλησε επίσης και για την Γερμανία και τον δρ Σόιμπλε, το οποίο είπε ότι σέβεται απεριόριστα: «Τον εκτιμώ, μου αρέσει ο Wolfgang.»

ΠΗΓΗ ΦΩΤΩΓΡΑΦΙΩΝ: ΕΘΝΟΣ

http://www.topontiki.gr/article/138065/varoyfakis-i-mitera-moy-itan-melos-akrodexias-tromokratikis-organosis-kai-karfone-ton
http://odofragma-skas.blogspot.gr/2017/07/blog-post_553.html

1 σχόλιο: