Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Ξεφτιλισμένοι Συριζαίοι. Έπνιξαν στα χημικά μαζικότατη, ειρηνική διαδήλωση!!



Σε εξέλιξη από τις 7 το απόγευμα νέο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα, το οποιο διοργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ ενάντια στα μέτρα του πολυνομοσχεδίου, σε συνέχεια της χθεσινής 24ωρης γενικής απεργίας. Στο συλλαλητήριο συμμετέχουν επιστημονικοί και επαγγελματικοί φορείς ενώ προσήλθαν και οι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ.


Διαδηλωτής έκαψε τη σημαία του ΣΥΡΙΖΑ  έξω από τη Βουλή και μια γραβάτα.


sygks2styn11
sygks2styn1
sygks2styn2
sygks2styn3
sygks2styn4
sygks2styn6
ΤΑ ΜΑΤ, ΤΣΙΠΡΑ-ΤΟΣΚΑ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ 

Μαρτυρίες αναγνωστών μας, μιλάνε για ωμή και απρόκλητη βία από τις αστυνομικές δυνάμεις εναντίον διαδηλωτών. 

Με αφορμή αψιμαχίες κάποιων αναρχικών με αστυνομικούς, η κυβέρνηση Τσίπρα έπνιξε με χημικά το Σύνταγμα με σκοπό να διαλύσει την συγκέντρωση,





Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2017/05/blog-post_597.html#ixzz4hSQ6sgLE



4 σχόλια:

  1. Ένα Αφιέρωμα για το "Πρώτη Φορά Αριστερά"! Για τον Αλέξη!


    Ψέματα, ψέματα, γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;
    ψέματα, ψέματα, γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;
    εγώ μια και σ’ αγάπησα το λόγο μου τον κράτησα
    και μ’ άλλη δεν περπάτησα
    εγώ μια και σ’ αγάπησα το λόγο μου τον κράτησα
    και μ’ άλλη δεν περπάτησα
    πω, πω, πω, ψέματα, ψέματα
    γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;;

    Έλεγες, έλεγες να μη σε διώξω και έκλαιγες
    έλεγες, έλεγες να μη σε διώξω και έκλαιγες
    βασίστηκα σε `σένανε δεν άκουγα κανένανε
    τι λέγανε για `σένανε
    βασίστηκα σε `σένανε δεν άκουγα κανένανε
    τι λέγανε για `σένανε
    πω, πω, πω, ψέματα, ψέματα
    γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;

    Σ’ έχασα, σ’ έχασα και όμως δε σε ξέχασα
    σ’ έχασα, σ’ έχασα και όμως δε σε ξέχασα
    συνήθεια μου έγινες ακόμα κι αν μου έφυγες
    μες στη καρδιά μου έμεινες
    συνήθεια μου έγινες ακόμα κι αν μου έφυγες
    μες στη καρδιά μου έμεινες
    πω, πω, πω, ψέματα, ψέματα
    γιατί μου είπες ψέματα;;;;;;;;;;
    ψέματα, ψέματα, ψέματα!!!!!!!!!!!!!!!

    Γιατί Ρέ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλέξη Σου ρίχνω το γάντι!!!
    Σήκωσε Το!!! Τόλμα Ρέ! Σήκωσε Το Εμπρός Ρέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακούγωντας την ... "Βουλή ΤΩΝ Ελλήνων" τώρα, ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΤΗΝ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΩΝ ΤΗΣ ΔΙΏΞΕΙΣ... ΝΑΡΚΩΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ... ΗΘΩΝ ... ΝΑ ΣΥΛΛΆΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΈΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΉΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΤΩΝ κύριο των Οικονομικών!!!!

    Ούτε θέατρο του Σπαθάρη να είταν!!!

    ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΟΥ!!!

    ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΝΤΡΟΠΉ!!!!

    Μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει Του ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΥ ο Πόνος Της Καρδιάς!!!


    Σκέτος Εμετός!!!!!


    Αυτά Είναι Η "Ελλάδα" Τους!!!

    Κρίμα ΣΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΎΣ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΊΑ!!!!!

    ΜΑ ΜΙΑ ΚΑΤΆΡΑ ΠΆΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΔΈΡΝΕΙ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΥ Ο ΠΌΝΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΆΣ!!!!

    18 Μαΐ 2017, 10:59:00 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και όπως υποθέσαμε θεωρειητικά... επιβεβαιωθεί στην ΠΡΑΞΗ!!!!

    Αναφορικά της "ψηφοφορείας" στην "Βουλή ΤΩΝ Ελληνων" 18/5/2017 4ον Μνημόνιο!

    Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Η ... S.A. του "Ελληνικού" Αποικιοκρατούμενους Συστήματος!!

    Παίζει τον Ρόλο όπως ΤΌΤΕ! Μέχρι το Καπιταλιστικό Σύστημα να πάρει την απόφαση να την καθαρίσει! Όπως ΤΌΤΕ ο Führer έκανε με την S.A. δηλαδή στα ελληνικά ΧΡΥΣΉ ΑΥΓΉ!!!

    Η ΑΠΟΧΗ ΤΗΣ Χ.Α./SA ΑΠΌ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ Είναι η ΠΡΑΞΗ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ Η... ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Αποικιοκρατούμενου ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ!!!

    Και όταν ο Alex φορέσει γραβάντα θα είναι γραβάντα Made from BOSS! Η Φίρμα BOSS έντυσε και ΤOΤΕ ΤΑ ... SS!!!!

    ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΌΛΟΙ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ!!! ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή