Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

"Ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι τον θάνατο"

"Ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι τον θάνατο"

Αγώνα μέχρι τον θάνατο «ορκίστηκαν» η Πόλα Ρούπα και ο Νίκος Μαζιώτης, οι οποίοι κάθισαν μαζί στο εδώλιο του κατηγορουμένου στη δίκη τους σε δεύτερο βαθμό για τη δράση του «Επαναστατικού Αγώνα», για την οποία πρωτοδίκως έχουν καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης 50 ετών. Με τη σκέψη της στον 6χρονο γιο της αλλά και στην οργάνωση η Πόλα Ρούπα εμφανίστηκε περισσότερο αποφασισμένη από ποτέ πως θα συνεχίσει τη δράση της μέχρι να πεθάνει. 


«Ο Επαναστατικός Αγώνας δεν τελειώνει... Εγώ για αυτό ζω και αναπνέω, αλλιώς δεν υπάρχω. Δεν θα τα παρατήσουμε για κανένα λόγο. Αυτή είναι η ιστορική μας αποστολή... Γνωρίζουν ότι μπορώ να πάω μέχρι τον θάνατο» είπε.


Η Πόλα Ρούπα δεν δίστασε, μάλιστα, να πει πως θα ήταν διαφορετική η εξέλιξη αν τη στιγμή που συνελήφθη από τους αστυνομικούς δεν ήταν μπροστά ο 6χρονος γιος της​
Απευθύνοντας δριμύ κατηγορώ στο σύστημα, στους δικαστές και στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία για το γεγονός ότι έμεινε το παιδί της στην Παιδοψυχιατρική Κλινική έως ότου ανατεθεί η επιμέλειά του στη μητέρα της, η Πόλα Ρούπα δήλωσε ότι δεν θα συγχωρέσει ποτέ όλους όσοι ευθύνονται, λέγοντας χαρακτηριστικά πως αν βγει από τη φυλακή, όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει, θα τους ξεριζώσει την καρδιά.

«Στην Αντιτρομοκρατική, από την πρώτη στιγμή τούς έβριζα, βιαιοπράγησα εναντίον τους. Έκανα απόπειρα να χτυπήσω τον επικεφαλής, απείλησα τον Χαρδαλιά και τη Νικολού, και είπα να τους μεταβιβάσουν πως όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα βγω και θα τους ξεριζώσω την καρδιά. Γιατί έκλεισαν το παιδί σε ψυχιατρείο, ενώ ήταν υγιές, και, αν δεν γνώριζαν πως θα πέθαινα από την απεργία πείνας και δίψας, θα το κρατούσαν μέσα. Ο πόλεμος έχει αξίες, αυτοί δεν έχουν. Αν δεν είχαμε κάνει απεργία πείνας με την Αθανασοπούλου, και είναι τιμή της, με χαρά μου θα πέθαινα για το παιδί για να μην καθίσει μία ημέρα παραπάνω στο ψυχιατρείο. Ένα υγιές παιδί, που μία ημέρα παραπάνω να καθόταν θα κατέληγε σε ίδρυμα. Ήταν η κορύφωση του πολέμου που κάνω με το κράτος. Εγώ στο δικό τους παιδί αυτό δεν θα το έκανα» πρόσθεσε.

Η Πόλα Ρούπα δεν δίστασε, μάλιστα, να πει πως θα ήταν διαφορετική η εξέλιξη αν τη στιγμή που συνελήφθη από τους αστυνομικούς δεν ήταν μπροστά ο 6χρονος γιος της. «Τους είπα ότι ήταν τυχεροί που ήταν εκεί το παιδί και προσπαθούσα να εξομαλύνω την κατάσταση. Αν ήμουν μόνη μου, θα τους εξηγούσα το όνειρο»...


«Έχασα το παιδί μου, δεν έχω κάτι άλλο να χάσω»

Απευθυνόμενη στους δικαστές, τους κατηγόρησε ότι υπηρετούν στην πραγματικότητα το σύστημα, «μία χούντα», όπως αποκάλεσε την κυβέρνηση.

«Θα τους είχα ρίξει, υπηρετούν μια χούντα, όπως και εσείς... Όταν με έπιασαν, μου έλεγαν ότι υπάρχουν κάποιοι που κερδίζουν και κάποιοι που χάνουν. Είπα στον Χαρδαλιά της Αντιτρομοκρατικής ότι έκανε μεγάλη μ@λ@κί@ που με έπιασε. Θα τους έριχνα. Μου είπε "το ξέρω ότι θα τους έριχνες". Εγώ έχασα το παιδί μου, δεν έχω κάτι άλλο να χάσω. Αυτός που χάνει είναι η κοινωνία. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν είμαι έξω να πραγματοποιήσω το σχέδιό μου, να ρίξω αυτό το καθεστώς» συνέχισε.
«​Το βασικό ζητούμενο για την επανάσταση δεν είναι να τους αποσταθεροποιήσεις, αλλά να κεφαλαιοποιήσεις την επιτυχία σου δημιουργώντας ένα κίνημα» τόνισε στους δικαστέςΗ Πόλα Ρούπα είπε στους δικαστές πως για αυτήν και τον Ν. Μαζιώτη αποτελεί ιστορική αποστολή η συνέχιση της δράσης του Επαναστατικού Αγώνα. «Για εμένα και τον Μαζιώτη και τον ΕΑ, ένοπλος αγώνας δεν είναι μόνο τα όπλα, αυτά είναι απλά εργαλεία… Ο πυρήνας της δράσης μας είναι η στρατηγική που αφορά και τον σαφή εντοπισμό για το πού είναι πιο ευάλωτο το σύστημα. Αυτά που σχεδίαζα αφορούσαν νευραλγικά σημεία του συστήματος, που είναι ήδη αποσταθεροποιημένο από την κρίση. Γνωρίζαμε ότι θα δημιουργούσαμε ισχυρές αντανακλάσεις διεθνώς που θα τους έπαιρνε ο δι@ολος... Γι' αυτό μπορώ να πω ότι ήταν επιτυχία που με έπιασαν. Μπαίνουν εμπόδιο σε αυτό που θέλω να κάνω... Κάθονται τώρα επάνω τα κλιμάκια και ψάχνουν να βγάλουν άκρη τι θα έκανα. Δεν θα το βρουν, γιατί δεν έχουν μυαλό. Δεν θα βρουν το σχέδιο, αν δεν το πω εγώ... Το βασικό ζητούμενο για την επανάσταση δεν είναι να τους αποσταθεροποιήσεις, αλλά να κεφαλαιοποιήσεις την επιτυχία σου δημιουργώντας ένα κίνημα... Ο επαναστατικός αγώνας δεν τελειώνει... Αν δεν με πιάνατε, και την αποσταθεροποίηση θα είχαμε καταφέρει και όλα θα τα είχαμε κάνει... Βγήκαμε στην παρανομία για να κάνουμε πράξη αυτό που είχαμε δηλώσει με την ανάληψη της πολιτικής ευθύνης. Για αυτό που προοριζόμαστε. Εγώ για αυτό ζω και αναπνέω, αλλιώς δεν υπάρχω. Δεν θα το παρατήσουμε για κανένα λόγο. Αυτή είναι η ιστορική μας αποστολή» πρόσθεσε.

 
Μαζιώτης: «Ο πόλεμος με το κράτος συνεχίζεται»
Με την ίδια σκληρή γλώσσα μίλησε και ο Νίκος Μαζιώτης στους δικαστές τονίζοντας:

«Ο πόλεμός μας με το κράτος δεν πρόκειται να τελειώσει. Οι συλλήψεις δεν σημαίνουν τίποτε, θα συνεχίσουμε με άλλο τρόπο και κάποια στιγμή θα βγούμε. Ο καθένας σε αυτόν τον πόλεμο δείχνει τις αξίες του...

»Όταν κλείστηκε στο ψυχιατρείο ο γιος μου, μίλησα για τα παιδιά των ανταρτών του εμφυλίου... Ό,τι γινόταν τότε, έγινε και τώρα…

»Το καθεστώς σας είναι απόγονος αυτών των τακτικών να αρπάζουν τα παιδιά των αντιπάλων...

»Ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι να πεθάνουμε βιολογικά και πολιτικά. Δεν είμαστε ηττημένοι. Ο αγώνας συνεχίζεται».


http://www.zougla.gr/greece/article/roupa-maziotis-o-agonas-8a-sinexisti-mexri-ton-8anato

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου