Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Μαίρη Διακολιού: ΜΑΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΣΟΥΝ...

ΜΑΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ  ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΣΟΥΝ...
Προβαίνω στην ανακοίνωση αυτή, γιατί διαπίστωσα ότι έχει διαρρεύσει εκτός παράταξης, ότι σήμερα, Μ. Τρίτη, συνεδριάζει η δημοτική ομάδα "ΕΝΟΤΗΤΑ- ΑΝΑΤΡΟΠΗ και ΕΡΓΟ για το ΜΑΡΟΥΣΙ" με θέμα τη διαγραφή μου "ή μη" βάσει του αρ. 66 παρ. 5 του Καλλικράτη.

Είναι αυτονόητο ότι δεν πρόκειται να παραστώ στη συνεδρίαση αυτή, όχι απλά επειδή τυχαίνει να απουσιάζω από την Αθήνα, αλλά γιατί αρνούμαι να νομιμοποιήσω με την παρουσία μου τη μεμπτή διαδικασία που ακολουθήθηκε.


Επιφυλάσσομαι όμως ότι και επί της διαδικασίας, αλλά κυρίως
και επί της ουσίας, για όσα μου καταλόγισαν και όσα σκαρφιστούν να μου καταλογίσουν, θα απαντήσω στην προσεχή ΓΣ της παράταξης στις 12/6, εκτός αν αποπειραθούν να μου το στερήσουν και αυτό.
Οφείλω όμως να προστατεύσω τον εαυτό μου:
Είναι γνωστό σε όλους όσοι παροικούμε την Ιερουσαλήμ και εγώ πλέον ή άπαξ το έχω σε όλους τους τόνους διατυπώσει εσωπαραταξιακά, ότι ο κ. Λευτέρης Μαγιάκης "έχει δύο πόδια σε δύο βάρκες": Από τη μια πρόσκειται φιλικά στη ΛΑΕ, από την άλλη δεν αποστασιοποιείται από τον μνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ- οπότε, εγώ που επιμένω για καθαρό πολιτικό στίγμα της παράταξης, φυσικά ενοχλώ...
Οι προσκείμενοι στον μνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ προσπάθησαν να με πλήξουν με συκοφαντικές ανακοινώσεις - ΔΕΝ πέτυχαν το σκοπό τους. Έτσι τώρα, μεθοδεύουν τη διαγραφή μου από την παράταξη!
Μάλιστα, για τα δήθεν θέματα πολιτικού ήθους και δεοντολογικής παρουσίας μου εσωπαραταξιακά, θα έχουν δικαίωμα ψήφου και συγκεκριμένα πρόσωπα, νεόκοποι υποστηρικτές των ΣΥΡΙΖΑΪΚΩΝ  μνημονιακών πολιτικών, καίτοι πρώην σφοδρά αντιμνημονιακοί!
O tempora, o mores!
Εννοείται,δεν έχω τίποτα να χωρίσω με τους ευπρεπείς και έντιμους υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ που ακόμη ελπίζουν ότι κάτι μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο. Μ' αυτούς, μόλις αισθανθούν τη διάψευση, θα ενωθώ με χαρά στους δρόμους των αγώνων.
Όμως, οι άλλοι, οι κακοπροαίρετοι, ό,τι και να κάνουν, όσο και να προσπαθούν να με φιμώσουν, κρυβόμενοι πίσω από προσχήματα, προφάσεις και εσκεμμένες διαστρεβλώσεις, τους (ξανα)διαμηνύω πως θα αποτύχουν!
Εγώ, θα συνεχίσω αμείωτα, να εκφράζω όσα πιστεύω, έντιμα, ακολουθώντας τη συνείδησή μου και μόνο, πιστή και συνεπής στις δεσμεύσεις μου απέναντι στους Μαρουσιώτες.

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/1545823f6492040a
(Για την ιστορία. Η "διαγραφή" σύμφωνα με τον πολύ αριστερό Καλλικράτη αναβλήθηκε για μετά τις γιορτές.
Σ.Κ.)
http://paremvasiedsna.blogspot.gr/2016/04/blog-post_511.html#more


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου