Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

(Επαναδημοσίευση) - Επιτέλους! Μια πρώην ΠΑΣΟΚ με ήθος, στην αριστερά! Μαίρη Διακολιού:Ζητώ συγνώμη!!!

Η ΜΑΙΡΗ ΔΙΑΚΟΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ»


Η Μαίρη Διακολιού, διακεκριμένη δικηγόρος του Αμαρουσίου, που συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού «Ενότητα, Ανατροπή και Έργο για το Μαρούσι», με υποψήφιο Δήμαρχο τον Λευτέρη Μαγιάκη, έκανε την παρακάτω δήλωση:



«Μετά τις διαψεύσεις των προσδοκιών που επέφερε στην πατρίδα, στο λαό και στο δημοκρατικό σοσιαλιστικό χώρο η πολιτική του ΠΑΣΟΚ των Γεωργίου Παπανδρέου και Ευάγγελου Βενιζέλου, αισθανόμουν την ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη απ’ όλους όσοι πίστεψαν και στήριξαν την πίστη μου στις τότε προγραμματικές εξαγγελίες του.



Έτσι, με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκα την πρόταση που μου έγινε από τον Λευτέρη Μαγιάκη και τον Συνδυασμό “Ενότητα, Ανατροπή και Έργο για το Μαρούσι” για να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, για δύο λόγους:

-πρώτον ότι με την υποψηφιότητά μου δηλώνω εμπράκτως τη συγγνώμη μου
-και δεύτερον, δηλώνω απερίφραστα ότι η πίστη σε μία ανθρωποκεντρική κοινωνία όπου η οικονομία θα εξυπηρετεί τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος την οικονομία, δεν μπορεί να ευτελιστεί, να αμαυρωθεί και να αφανιστεί από κανένα πρόσωπο, από κανέναν οπορτουνισμό και από καμία απογοήτευση.

Παραφράζοντας ένα αρχαίο ρητό επισημαίνω: “Στην Ολυμπία, πάνε τρεις κατηγορίες ανθρώπων: αυτοί που εμπορεύονται, αυτοί που αρέσκονται στη θέαση και αυτοί που αγωνίζονται”. Εγώ θέλω να πιστεύω για τον εαυτό μου πως ανήκω στην τρίτη κατηγορία. Σ’ αυτούς που αγωνίζονται όχι για “μπρίκια” κι “αδειανά πουκάμισα”, τα οποία άλλωστε ποτέ δεν επεδίωξα, ούτε για την ένταση της μάχης, αλλά για να προχωρήσει ο εξανθρωπισμός της κοινωνίας ένα βήμα παραπάνω.

Στα πρόσωπα τόσο του επικεφαλής του Συνδυασμού Λευτέρη Μαγιάκη, όσο και των συνυποψηφίων μου είμαι βέβαιη πως βρήκα τους συναγωνιστές με την ίδια ματιά.»

Ο Λευτέρης Μαγιάκης αφού καλωσόρισε την Μαίρη Διακολιού στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού και την ευχαρίστησε για την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό του, επισήμανε πόσο σημαντικό είναι νέοι και δημιουργικοί άνθρωποι να επιλέγουν τη συνεπή δράση που κάνει έμπρακτα τη διαφορά στα ζητήματα του τόπου μας, προς όφελος όλων των πολιτών.


https://www.facebook.com/georgia.asimakopoulou.7?fref=ts


http://odofragma-skas.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9020.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου