Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

(Γέλιο, πολύ γέλιο)! Μιχαλολιάκος: Αν ο συνδυασμός Μώραλη είναι κεντροαριστερός, εγώ είμαι 17 Νοέμβρη


Σχόλια και προς... τις δύο κατευθύνσεις...  μόνο από τον... Αριστοφάνη!!!

Οδόφραγμα

ÌÉ×ÁËÏËÉÁÊÏÓ ÌÍÇÌÏÓÕÍÏ ÔÙÍ ÈÕÌÁÔÙÍ ÔÇÓ ÈÕÑÁÓ 7
«Αν ο συνδυασμός του Μώραλη είναι κεντροαριστερά, τότε εγώ είμαι 17 Νοέμβρη και αριστερότερα» δήλωσε σκωπτικά στον ΣΚΑΪ ο Βασίλης Μιχαλολιάκος.

Η μάχη στο β` γύρο του δήμου Πειραιά έχει φουντώσει και ο κ. Μιχαλολιάκος επέμεινε στις καταγγελίες περί σχέσεων του συνδυασμού του Γιάννη Μώραλη με τη Χρυσή Αυγή.
Παράλληλα, κάλεσε τους πολίτες του Πειραιά το βράδυ της Κυριακής να απαντήσουν «ότι ο Πειραιάς δεν παραδίδεται.»
«Να μην ενδώσει ο Πειραιάς στο πείραμα του Μπερλουσκονισμού δεν έχει χώρο ανάπτυξης στην Ελλάδα» σημείωσε.
Τέλος, αναφέρθηκε στα έργα που επί δημαρχίας του έχουν δρομολογηθεί:
«Αυτή τη στιγμή συντελούνται έργα συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ ενώ το 2004 (επί δημαρχίας Αγραπίδη που στηρίζει τον κ. Μώραλη) δεν έγινε κανένα έργο παρότι το λιμάνι ήταν συνδιοργανώτρια πόλη με την Αθήνα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004.
Το δημοτικό θέατρο λειτουργεί, ο ΟΚΑΝΑ μετακόμισε, γίνεται ανάπλαση στην Τρούμπα… Έχουμε 1000 νέες θέσεις εργασίας στον Πειραιά» υπογράμμισε.

http://ysterografa.gr/afieromata/ekloges-autodioikisis-2014/%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%8E%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1

1 σχόλιο:

  1. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή