Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Γράμμα ενός καρκινοπαθή φυλακισμένου

Γράμμα ενός καρκινοπαθή φυλακισμένου

Γράμμα στο zougla.gr έστειλε ένας καρκινοπαθής που είναι κρατούμενος στη Δ' πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού.

«Ονομάζομαι Λύκος Σπυρίδων του Νικολάου, γεννηθείς το 1962.

Μετά από ένα νεανικό λάθος το 1980, όταν με συνέλαβαν τον Ιούνιο του 1983 καταδικάστηκα σε ποινή φυλάκισης 4 ετών και εξέτισα την ποινή αυτή όπως και παρεπόμενη ποινή 10 μηνών.



Στη συνέχεια με συλλάμβαναν και με παρέπεμπαν με την καραμέλα που ποτέ δε λιώνει "βεβαρυμμένο ποινικό μητρώο". Παρά το ότι οι πράξεις για τις οποίες διωκόμουν, κανονικά δεν τιμωρούνται (κατοχή μικροποσοτήτων ναρκωτικών προς ιδία χρήση από άτομο εξαρτημένο), με καταδίκαζαν σε εξοντωτικές ποινές των 7 ετών, 5 ετών, κ.ο.κ.
Συνεπώς τα τελευταία 34 χρόνια, έχω παραμείνει ελεύθερος μόνο τα 6 χρόνια και αυτά σε περιόδους των 6 μηνών, των 4 μηνών και ακόμη μικρότερα χρονικά διαστήματα.

Μετά από μεταγωγή μου τον Οκτώβριο του 2010 προς την φυλακή Γρεβενών, μου παρουσιάστηκε κάποια πληγή στη βάλανο του πέους, και με παρέπεμψαν σε δερματολόγο του νοσοκομείου Γρεβενών που μου χορήγησε διάφορα κρεμώδη σκευάσματα για επαλείψεις ως θεραπεία.

Στην 1-2-2013 μου έγινε βιοψία στο νοσοκομείο "Αττικόν", που έπρεπε να είχε γίνει από το 2010 και διαγνώστηκε στις 6-2-2013 "ακανθοκυτταρικό καρκίνωμα, σκληροστροφικός λειχήν" (CA ΠΕΟΥΣ).
Συνεπεία των ως άνω με έχουν ακρωτηριάσει και αναμένουν την διάγνωση της μετάστασης για την ολική θανάτωσή μου με αφόρητους πόνους.

ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ από σήμερα 28-3-2014, αποχή από το συσσίτιο της φυλακής έως να με δεχτεί σε ακρόαση η επόπτης εισαγγελέας, και να μου παρασχεθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Σπύρος λύκος
28-3-2014, Δ' πτέρυγα φυλακών Κορυδαλλου»


http://www.zougla.gr/greece/article/grama-enos-karkinopa8i-filakismenou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου