Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ



φωτ. Οδοφρ. 

Την Παρασκευή 22/06 γύρω στις 10.30 το πρωί , 25 ασφαλίτες παρουσία εισαγγελέα εισβάλουν στο σπίτι των γονιών στο οποίο βρισκόμουν εκείνη τη στιγμή. Να διευκρινίσω ότι μένω ακριβώς από πάνω.
Παρ’ όλα αυτά μάλλον δεν είχαν πληροφορηθεί σωστά αφού λίγο πριν είχαν εισβάλει στο σπίτι που βρίσκεται ακριβώς δίπλα, τρομοκρατώντας αρχικά ένα 12χρονο κορίτσι με την παρουσία τους και χτυπώντας στην συνεχεία επιβλητικά την πόρτα που συνάντησαν στην αυλή του ίδιου σπιτιού όπου διαμένουν τα δυο ενήλικα αδέρφια του. Έπειτα από δική τους υπόδειξη τελικά οι άνδρες της ασφάλειας βρήκαν την πόρτα μου . Στην απαίτηση μου να μάθω αμέσως τι συμβαίνει , εκείνοι με ρώτησαν αν το ΙΧ με αριθμό ….. ανήκει σε μένα και αν το προηγούμενο βράδυ το είχα δώσει σε κάποιον ή το είχα εγώ. Μετά την απάντηση μου ότι το είχα συνεχώς εγώ, εισέβαλαν στο σπίτι και άρχισαν να ψάχνουν τα πάντα ,ρωτώντας με αν έχουμε όπλα και στη συνεχεία ανέβηκαν στο διαμέρισμα μου. Μετά από έλεγχο που ακολούθησε , στον οποίο δεν βρήκαν τίποτα που να συνδέεται με την υπόθεση που κατηγορούμε , άρχισαν να συλλέγουν κάποια πράγματα τα όποια μπορούσαν να τους φάνουν χρήσιμα σε αυτό που προσπαθούσαν να στήσουν (μια αντιασφυξιογόνα μάσκα, γάντια μηχανής , κουκούλα φουλ φέις , μπροσούρες , βιβλία και γυαλιά σνοουμπορντ). Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι παρόλα αυτά μετά το τέλος της επιχείρησης στην έκθεση έρευνας που συντάχθηκε δήλωναν ότι δεν έχει ανευρεθεί και κατασχεθεί τίποτα . Μέχρι εκείνη την στιγμή και παρ όλες τις αλλεπάλληλες ερωτήσεις μου δεν είχα μάθει τον ακριβή λόγο για τον όποιο ήταν στο σπίτι μου. Στην συνέχεια μου ζητήθηκε να την υπογράψω και αρνήθηκα 1ον γιατί θεώρησα σκόπιμη την παρουσία δικηγόρου και 2ον γιατί πριν 12 μέρες είχα ένα εργατικό ατύχημα στο δεξί μου χέρι και ήταν πρακτικά αδύνατον. Προφανώς το ατύχημα δεν με καθίστα ανίκανο μόνο να υπογράψω αλλά και να διαπράξω κάποια από τα αδικήματα για τα όποια κατηγορούμε ( οπλοχρησία , επικίνδυνη σωματική βλάβη).Στη συνεχεία με οδήγησαν στην γενική αστυνομική διεύθυνση Ηρακλείου όπου και συνέχισαν να κρατούν την ιδία στάση και να μη μου λένε τίποτα όταν τους ρωτούσα τι συμβαίνει , παρά μόνο ότι ‘‘εμείς κάνουμε την δουλεία μας’’. Μετά από λίγο με οδήγησαν σε ένα δωμάτιο και κατάλαβα αμέσως ότι βρισκόμουν εκεί για να με αναγνωρίσουν .Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκε η διαδικασία και με αναγνώρισε (!)το θύμα – χρυσαυγίτης , οι μπάτσοι με πήραν από το δωμάτιο και με πήγαν σε ένα γραφείο όπου μου έδωσαν να διαβάσω την κατάθεση του τύπου και μου ανακοίνωσαν τις κατηγορίες. Παρά τις προσπάθειες τους να μου φορτώσουν σύσταση συμμορίας και κουκουλονόμο δεν τα κατάφεραν και εν τέλει βρίσκομαι αντιμέτωπος με 5 πλημμελήματα (επικίνδυνη σωματική βλάβη από κοινού με αγνώστους δράστες, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία, ηθική αυτουργία σε φθορά ξένης ιδιοκτησίας ,απειλή και εξύβριση).
Οι αντιφάσεις στις οποίες πέφτει ο χρυσαυγίτης είναι τεράστιες . Πρώτον δεν μπόρεσε να αναγνωρίσει εμφανή χαρακτηριστικά του παρουσιαστικού μου παρά το υποτιθέμενο γεγονός ότι του επιτέθηκα με μαχαίρι και παράλληλα είχα συγκεκριμένο ρόλο στην επίθεση (παρότρυνση για την φθορά του αυτοκινήτου). Δεύτερον ενώ κατά τα λεγόμενα του εγώ δεν είχα καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου και ενώ τυχαίνει να γνωριζόμαστε επειδή μέναμε χρόνια στην ίδια γειτονιά δεν μπόρεσε να με αναγνωρίσει. Τρίτον παρά το ξύλο με σιδερολοστούς και σιδερογροθιές που ισχυρίζεται ότι δέχτηκε, είχε την ικανότητα και την ψυχραιμία να συγκρατήσει μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου μου.
Εγώ λοιπόν διαβάζοντας όλα αυτά, μαζί με το όνομα του θύματος, άρχισα να γελάω και πλέον ήμουν σίγουρος ότι όλα αυτά ήταν μια καλοστημένη φάρσα. Στην συνέχεια οδηγήθηκα στα κρατητήρια όπου παρέμεινα για 24 ώρες και την επομένη μέρα οδηγήθηκα στο αυτόφωρο όπου και πηρά αναβολή για την δευτέρα 25 /6. Κατά την διάρκεια της κράτησης μου τα καθεστωτικά ΜΜΕ και γνωστά τοπικά site αναπαρήγαγαν πληροφορίες που είχαν δώσει οι μπάτσοι. Μιλούσαν για σύλληψη γνωστού αναρχικού στο χώρο του ηρακλείου ως συνέχεια των δημοσιευμάτων των site της Χ.Α που το βράδυ του γεγονότος έγραφε χυδαία ψέματα για μαχαιρώματα στο λαιμό και ενέδρες θανάτου από ομάδες αναρχικών.
Αξίζει να αναφερθεί το ποσό γρήγορα και αποτελεσματικά λειτουργούν οι μπάτσοι σε συνεργασία με εισαγγελείς και δικαστικούς όταν τρώει ξύλο ένας χρυσαυγίτης , σε τεραστία αντίθεση με τους μαχαιρωμένους μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας και τους εμπρησμούς σπιτιών στο Ηράκλειο που καταλήγουν σχεδόν πάντα στα αρχεία της ΕΛ.ΑΣ.
Το βράδυ του γεγονότος περνούσα τυχαία από το σημείο ακολουθώντας την καθημερινή διαδρομή για το σπίτι μου. Η μονή μου εμπλοκή με το γεγονός είναι ότι σταμάτησα να δω τι συμβαίνει . Οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι αρνούμαι κάθε κατηγορία που μου προσάπτουν και η δίωξη μου είναι ξεκάθαρα πολιτική. Είμαι αναρχικός, υπερασπίζομαι την πολύμορφη αντιφασιστική δράση και αγωνίζομαι για την κοινωνική απελευθέρωση και την αταξική κοινωνία.
Β.Μ.Σ
Πηγή : https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1409532

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου